اهانت به سردار قاسم سلیمانی حقانیت او را به اثبات می رساند

حجت الاسلام فاطمی اهانت به تندیس سردار قاسم سلیمانی در شهرکرد را محکوم کرد و گفت: چنین افرادی که با اعتقادات و قهرمانان یک ملت در ستیز هستند کج فهم و فریب خورده اند و قطعا اینگونه اقدامات حقانیت او را برای همگان به اثبات می رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱۷ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: حیا و عفت این بانوی مکرمه از ویژگی های بارز ایشان بود که در وجود همه انسان ها نهادینه شده و هر کس بنا به ظرفیتی که دارد از آن بهره می برد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه حیا و عفت همراه با خردورزی انسان را از همه زشتی ها و بدی ها در امان می دارد، افزود: عقل و حیا شاه راهی برای نیل انسان به سعادت دنیوی و اخروی است.

 

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم، حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) بارها بر رعایت حجب و حیا تاکید کرده اند، اظهار کرد: هوا پرستی و بی حیایی یکی از معضلات بزرگ اجتماعی هستند که اخلاق اجتماعی را از بین می برند.

 

حجت الاسلام فاطمی به ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ و آغاز کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و ادامه داد: در چنین روزی حجاب در کشور شیعه نشین ایران ممنوع و رضاخان خانواده خود را بدون حجاب در میان مردم فرستاد که با واکنش تند سران مردمی مواجه شد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد به دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: ایشان در ابعاد مختلف شخصیتی و کاری شایسته بودند و نسل جوان جامعه ما نیازمند چنین الگوهایی برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب هستند.

 

وی اهانت به تندیس سردار قاسم سلیمانی در شهرکرد را محکوم و خاطرنشان کرد: چنین افرادی که با اعتقادات و قهرمانان یک ملت در ستیز هستند کج فهم و فریب خورده اند و قطعا اینگونه اقدامات حقانیت او را برای همگان به اثبات می رساند.

 

کد خبر 1135262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha