​مدیران انقلابی از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند

مصطفی‌پور ضمن تاکید بر این نکته که مدیران در تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند گفت: شهرستان رودسر ظرفیت‌های متعددی برای پیشرفت و توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی‌پور» امروز(شنبه، 18 دی) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رودسر که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس، امام جمعه شهرستان رودسر و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: عدالت و انقلابی بودن شعار مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم محسوب می‌شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان واکسیناسیون عمومی را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم که به خوبی هم محقق شد ذکر نمود و تصریح کرد: خدا را شاکریم که این روند به خوبی پیش رفته است به طوری‌که تا به امروز جمهوری اسلامی ایران در بحث واکسیناسیون جزو کشورهای پیشرو دنیا به شمار می‌رود.

 

مصطفی‌پور با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای حل مشکلات کشور و مردم انجام داده است عنوان کرد: امیدواریم با کمک و استعانت از پروردگار متعال، استفاده از ظرفیت‌های عظیم داخلی و با یک بسترسازی خوب بتوانیم همچنان برنامه‌های دولت را به پیش ببریم تا به موجب آن آلام و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

 

وی ایستادگی ملت ولایتمدار و غیور ایران اسلامی در برابر همه هجمه‌ها و توطئه‌های خباثت‌بار دشمن، تحریم‌های همه جانبه و تحمیل هشت سال جنگ را ستودنی ذکر کرد و افزود: امام خمینی(ره) تشبیه زیبایی داشتند و می‌فرمودند ملت ما از ملت صدر اسلام هم بهتر هستند و دیدیم که حقیقتا هم همینگونه بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان خدمتگذاری برای مردم را اصلی‌ترین وظیفه و رسالت همه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: حق این مردم نیست که مسئولی بیاید و تنها میزی را اشغال کند و خدای ناکرده مرتکب خیانت به ملت، نظام و انقلاب و بیت‌المال بشود.

 

مصطفی‌پور ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و لزوم حل این مشکلات و معضلات توسط مسئولان و مدیران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مدیران در تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کرده و موظفند پای کار باشند؛ و مانند رئیس جمهور جهادی و انقلابی در صحنه‌ها به شکل میدانی ظاهر شوند.

 

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نباید به میزهای خود تکیه کنند اذعان کرد: اعتقاد دارم اگر مسئولی در مشکلات و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشد این امر موجبات آرامش خاطر مردم، اعتماد و اطمینان و رضایت عمومی را به دنبال خواهد داشت و این دقیقا همان خواسته دولت انقلابی است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان شهرستان رودسر را شهرستانی که ظرفیت‌های ارزشمندی دارد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از شهرستان رودسر دارم، این شهرستان پتانسیل‌های مختلفی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و نیروی انسانی متخصص دارد و باید از این ظرفیت‌ها و استعدادها برای پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کنیم.


 

کد خبر 1135554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha