واقع‌گرایی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ضرورت دارد

حجت الاسلام اسکندری بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته با لحاظ واقعیت های موجود تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، پنجمین جلسه اندیشه ورزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز با محوریت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در این جلسه با اشاره به فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی، وظیفه ای مضاعف بر دوش نخبگان و اندیشمندان جامعه اسلامی گذاشته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تبیین حقایق و روشنگری درباره شبهه هایی که برای انقلاب اسلامی مطرح میشود را از وظایف اصلی اندیشمندان متعهد نام برد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در عرصه منطقه ای و جهانی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و امروز دنیا به ابهت و قدرت این نظام و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی  در معادلات جهان اذعان میکند.

وی گفت: در عین حال، در برخی حوزه های نقایصی هم داریم که با همت و پشتکاری جوانان این مرز و بوم، مشکلات کنونی داخلی حل خواهد شد، چرا که این انقلاب اسلامی قدرتی فراتر از قدرتهای دیگر یعنی حمایت و پشتیبانی مردمی است و همین مردم نیز همواره از قدرت ایمان و اسلام برخوردار هستند.

بنابر این گزارش، در ادامه این جلسه؛ اعضا به تبادل نظر در خصوص کیفیت برگزاری جشن های انقلاب اسلامی پرداختند که برگزاری برنامه های شاد و مفرح برای خانواده ها در دهه فجر، توجه بیشتر به آشنایی کودکان با ارزشهای اصیل اسلامی و انقلابی از موضوعات ظرح شده بود.

همچنین تجلیل از تمامی خانواده های شهدا در دهه فجر و ضرورت آسیب شناسی و بیان صادقانه مشکلات و عقب ماندگی ها در کنار احصا دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 

کد خبر 1136006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha