پیگیر ارائه خدمات زودهنگام و مطلوب به مددجویان هستیم

حجت الاسلام عالیشاه گفت: راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد گام مهمی در راستای ارائه خدمات به موقع و مطلوب به مددجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۰دی) در جلسه قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند اداره کل کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه ۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند و خوشبختانه کارها در این نهاد با موفقیت انجام می شود، اظهار کرد: ازمجموع مددجویان تحت حمایت ۱۲هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰دانشجو ، و سه هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب العلاج هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: به  دو هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار فرزند مشمول طرح محسنین خدمات ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، ادامه داد: امسال هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود و ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار در این بخش اختصاص یافت.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران در خصوص ایجاد سامانه  امداد هوشمند گفت: این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان راه اندازی شد و اطلاعات مددجویان بروز رسانی شده است.

 

 

وی گفت: با توجه به تعاملات صورت گرفته  با دانشگاه ها و نخبه ها اولین مرکز نیکوکاری تخصصی پژوهش در استان افتتاح شد که با استقبال خوبی روبرو بود.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: بر اساس نیاز سنجی های انجام شده هزار و ۲۰۰دستگاه کولر بین بیماران صعب العلاج  و همچنین هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان توزیع شد.

 

 

وی گفت: در شرایط کرونایی، کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی وارد میدان شده و به کمک نیازمندان شتافتند و خوشبختانه اقدامات مطلوبی انجام شد.

 


حجت‌الاسلام عالیشاه خاطر نشان کرد: با همدلی، مشارکت و کمک مومنانه می توانیم در رفع آلام نیازمندان و مددجویان گام موثری برداریم.

 

کد خبر 1136147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha