ضرورت استفاده از شیوه های نوین برای جذب کودکان به سمت امور دینی

کرمیان، گفت: استفاده از شیوه های نوین برای جذب کودکان به سمت امور دینی ضرورت دارد و با ارائه کارگاه هایی در مورد نماز به ترویج سبک زندگی اسلامی کمک می کند و حرکت در مسیر گسترش فرهنگ نماز راهگشای مشکلات بسیاری خواهد بود.

محسن کرمیان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کسانی که در مسیر خدمت به اهل بیت(ع) و قرآن کریم و فریضه نماز قدم برمی‌دارند زندگی خود و خانواده‌شان را بیمه می‌کنند.

 

رئیس حوزه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه  افزود:از ابتدای سال تاکنون برنامه های قرآنی متنوعی با محوریت نماز در استان کرمانشاه اجرا شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی  در راستای ترویج آموزه های دینی خاطر نشان کرد: تولید محتوا با موضوع نماز، فراخوان برنامه های متنوع با موضوع نماز و محورهای آن(احکام، قرآن اذان، مسجد، نماز، نماز و سردار دل‌ها، نماز و ایثار و شهادت)، رسالت رسانه در جهت ترویج و انعکاس اخبار حوزه نماز، تجلیل از فعالان ستاد اقامه نماز، برگزاری دوره آموزش احکام  به‌عنوان بخشی از برنامه‌های فرهنگی با موضوع نماز در این اداره کل است.

 

کرمیان تصریح کرد: کارگاه های مختلفی برگزار شد و در این راستا مربیان مؤسسات و مدارسی که از شهرستان های استان در این کارگاه حضور داشتند می توانند در محل خدمت خود کارگاه تخصصی برگزار  و هر مربی که بتواند در این زمینه موفق عمل کند در هفته های قرآن و عترت استان کرمانشاه که در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد از آنان تجلیل به عمل می آید.

 

کد خبر 1136170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha