طلاب و روحانیون مخاطبان اصلی همایش های نکوداشت علما در استان سمنان هستند

فلاح لاله زاری با اشاره به برنامه برگزاری آیین های نکوداشت برای علما و شخصیت های دینی در استان سمنان گفت:طلاب حوزه های علمیه از مخاطبان مهم این همایش ها هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشستی با مدیر و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان سمنان گفت: کنگره نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی و نیز آیین های نکوداشت سه تن از علما و بزرگان شهرستان دامغان در برنامه برگزاری قرار دارد و طلاب حوزه های علمیه می توانند به عنوان مخاطبان اصلی، مقالات و آثار خود را به این همایش ها ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل به نیابت از حوزه های علمیه این آیین ها را برگزار می کند خواستار مشارکت و همکاری طلاب و روحانیون در برگزاری این همایش ها شد.

 

وی به تبصره ۱۷ قانون بودجه و اعطای اعتبارات به موسسات فرهنگی هنری برای انجام فعالیت های مختلف اشاره کرد و گفت: این تبصره فرصت خوبی برای موسسات است تا از اعتبارات لازم برای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری استفاده کنند.

 

فلاح لاله زاری با بیان اینکه کمیته ای متشکل از حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بررسی طرح های ارسالی از موسسات فعالیت دارد خواستار مشارکت و همکاری حوزه های علمیه خواهران استان سمنان برای معرفی طرحها از طریق سامانه سکو و نیز موسسات تحت پوشش شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به گستردگی وظایف و تکالیف این اداره کل در حوزه های فرهنگی و هنری اظهارداشت: هنرمندان و فعالان رسانه ای مخاطبان اصلی این اداره کل هستند و تنوع فعالیت ها نقش و رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بسیار حساس و مهم کرده است.

 

در این دیدار حجت الاسلام نجم مدیر حوزه های علمیه خواهران استان و سایر مسئولان این مدیریت دیدگاهها و فعالیت های حوزه های علمیه خواهران را در ابعاد مختلف بیان کردند.

کد خبر 1136254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha