دشمن بدنبال کم ارزش نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در نهمین همایش سراسری هادیان سیاسی این ستاد گفت: امروز دشمن با کم ارزش نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، به دنبال فریب دادن عموم است تا یأس و نا امیدی را در جامعه اسلامی نهادینه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در نهمین همایش سراسری هادیان سیاسی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره سعی دارند با ایجاد ناامیدی درسطح جامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام به اهداف خود دست پیدا کنند لذا در چنین شرایطی روشنگری و رفع شبهات ایجاد شده توسط دشمن ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه هادیان سیاسی باید با روشنگری، تحریفات دشمنان و عملیات روانی آنان را خنثی کنند، افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با استفاده از تحریف و تخریب به دنبال دست یافتن به اهداف خود است لذا هادیان سیاسی وظیفه مهم روشنگری و تبیین مسایل را به عهده دارند که این امر از راه‌های اصلی مقابله با تحریف‌ها است.

 

حجت الاسلام دهدار در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با کم ارزش نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، به دنبال فریب دادن عموم است تا یأس و نا امیدی را در جامعه اسلامی نهادینه کند، لذا باید مردم را به روشنگری دعوت و ابهامات را برطرف و از وارد شدن آسیب به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن جلوگیری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه هادیان سیاسی به مقطع زمانی و نیاز اساسی جامعه یک اصل در جهت تبیین و تشریح مسائل سیاسی روز است که هادیان سیاسی باید در کنار توانمندی های خود به این اصل توجه کرده و به وظیفه خود در قبال تبیین مسائل روز جامعه انجام وظیفه کنند.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه به جایگاه رفیع ملت ایران در جهان و عصبانیت استکبار از این ملت اشاره کرد و گفت: امروز ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی از لحاظ سیاسی و علمی در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار دارند و این مسئله باعث عصبانیت استکبار جهانی شده است و ترور نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی گواه همین مطلب می باشد.

 

در ادامه این همایش، تعدادی از کارشناسان حوزه مسائل سیاسی و امور بین المللی به تشریح و تبیین مهمترین تحولات سیاسی روز منطقه و جهان پرداختند.

کد خبر 1136593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha