همایش استانی «مادران و همسران شهدای روحانی» برگزار می‌شود

همایش استانی «مادران و همسران شهدای روحانی» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین‌سلام‌الله‌علیها و بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا، همایش استانی «مادران و همسران شهدای روحانی» از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب‌علیه‌السلام، مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران استان قم و با همکاری معاونت اداری‌مالی و پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، کمیته بانوان کنگره شهدا و قرارگاه امر به ‌معروف و نهی‌از منکر ثارالله استان قم برگزار می‌شود.

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی طائب»، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار و استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران حضور دارد و پس از آن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین جوشقانیان» مداح اهل بیت علیهم‌السلام به مرثیه سرایی می‌پردازد.

 

سخنرانی خانم «رضیه اسلامی»، مادر شهید «سید محمد موسوی ناجوی» از شهدای مدافع حرم و خانم «سیده زهرا موسوی»، همسر شهید «رحمت‌الله موسوی» از دیگر شهیدان مدافع حرم و همچنین ارائه سه مقاله برتر همایش همراه با تجلیل، از دیگر برنامه‌های این مراسم، اعلام شده است.

 

اين همايش با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، اساتید، نخبگان و طلاب بسیجی استان قم روز یکشنبه، 26 دی 1400، ساعت 14:30 تا 17 در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا ‌سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1136689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha