روزی دیگر بدون فوتی کرونایی در استان بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد یک نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد، ۱۱ مورد به کرونا مثبت قطعی، بوده است.

کشمیری با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۹۶۴۲ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند، گفت: تا کنون ۲۰۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

.

کد خبر 1136748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha