هشتمین دوره‌ انتخابات نظام پزشکی شهرستانهای دهلران و آبدانان برگزار می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: هشتمین دوره‌ انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان های دهلران و آبدانان در روز جمعه ۲۴دی برگزار می شود.

«عبدالصاحب شریفی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: هشتمین دوره‌ انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان های دهلران و آبدانان برای اولین باربا توجه به بعد مسافت این شهرستانها به مکر استان  به مرکزیت شهرستان دهلران برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: بعد از فراخوان و اطلاع رسانی صورت گرفته 202نفر در این دو شهرستان واجد شرایط بودند که از این تعداد 18نفر کاندیدای نظام پزشکی شدند که از این تعداد 16نفر مربوط به شهر دهلران و 2نفر شهرستان آبدانان هستند.

 

شریفی ادامه داد: انتخابات رقابت بین گروه‌های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، گروه مامایی وسایر نظام داران وپروانه داران برگزار می شود.

 

وی افزود: دو شعبه اخذ رای در دو شهرستان دهلران در بیمارستان شهدا و در شهرستان آبدانان در بیمارستان حضرت رسول پیش بینی شده است و از اخذ رای از ۸ صبح تا ۸ شب خواهد بود.

 

شریفی خاطرنشان کرد: از 18کاندیدای نظام پزشکی 11نفر با رای پزشکان و پروانه داران به عنوان اعضای نظام پزشکی به مرکزیت شهرستان دهلران انتخاب خواهند شد.

کد خبر 1136889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha