معرفی شخصیت حماسه‌سازان انقلاب به دانش‌آموزان فومنی در دهه فجر

بیتا گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر شخصیت حماسه‌سازان انقلاب به دانش‌آموزان فومنی معرفی می‌شوند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این نهاد برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: برنامه‌های مناسب برای شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب و انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید به خصوص کودکان و نوجوانان در دستور کار است.

 

وی با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، مبنی بر برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر انقلاب گفت: باید با برگزاری برنامه‌های مطلوب ارزش‌های انقلاب را به خوبی برای دانش آموزان تبیین کنند.

 

بیتا با اشاره به برنامه های پیش‌بینی شده در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: آذین‌بندی مدارس، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن کریم، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و معرفی کتاب به صورت طرح‌های نمایشگاهی و معرفی شخصیت حماسه‌سازان انقلاب از جمله برنامه‌ها است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: طرح پزشک رایگان، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری، تجلیل از برگزیدگان مسابقه قهرمان و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر خواهد بود.

 

کد خبر 1136933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha