کارشناسان دیوان محاسبات مشاوران امین دستگاههای اجرایی هستند

مدیرکل دیوان محاسبات کردستان گفت: کارشناسان این سازمان مشاوران امین و مطمئن دستگاه‌های اجرایی هستند و وظیفه این نهاد بعنوان یک دستگاه نظارتی اجرای صحیح، صریح و سریع قوانین و مقررات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مقیاسی مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: کارشناسان این سازمان مشاوران امین و مطمئن دستگاه‌های اجرایی هستند و وظیفه این نهاد بعنوان یک دستگاه نظارتی اجرای صحیح، صریح و سریع قوانین و مقررات است که موجب تدوین راهکارهای مناسب برای پیشرفت و آبادانی استان می‌شود و در نهایت رفاه و آسایش مردم را بدنبال دارد که شرکت گاز استان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

 

 

وی وضعیت گازرسانی در استان کردستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمان‌های نه چندان دور برای تهیه سوخت زمستانی ساعت‌ها در صف می‌ایستادیم تا یک بشکه نفت دریافت کنیم و این مقدار هم در کمترین زمان ممکن به اتمام می‌رسید ولی الان با گسترش خدمات گازرسانی و رسیدن گاز طبیعی به اسقی نقاط کشور و در استان کردستان دورترین نقاط مرزی هر وقت شبانه روز شیر گاز را باز می‌کنیم منبع انرژی برای مصرف در دسترس است و این موهبت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

 

 

 

مقیاسی افزود: این همه پیشرفت زمانی محقق شده است که کشور ما تحت تاثیر ظالمانه‌ترین تحریم‌های کشورهای مستکبر بوده است و این همه تلاش خستگی ناپذیر برای افزایش رفاه در خطه شهید پرور استان کردستان جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

 

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در این دیدار در مورد آخرین وضعیت گازرسانی استان کردستان اعلام کرد: در استان کردستان روستاهای صعب‌العبور و مرزی بسیار زیاد است و گازرسانی به این مناطق کوهستانی و دوردست فقط در سایه تلاش سخت و زحمات فراوان  همکاران و پیمانکاران اجرایی شرکت گاز استان کردستان محقق شده است که تاکنون یک‌هزار و 435 روستا و 32 شهر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

 

 

وی گفت: عملیات گازرسانی در مناطقی انجام گرفته که قابلیت گازرسانی در آن وجود نداشته است به طوری که در شهرستان‌های مریوان و بانه، روستاهای بعد از پاسگاه مرزی واقع در نقطه صفر مرزی گازرسانی شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه  مردم قددردان این زحمات هستند و می‌دانند که جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه داده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تامین سوخت مایع به این مناطق صعب‌العبور هرساله به سختی و با مشقات فراوان انجام می‌گرفت، شرکت گاز استان کردستان برای توسعه عدالت اجتماعی و هموار شدن راه رشد اقتصادی و اجتماعی و ارتقاء رفاه حال مردم اقدام به گازرسانی کرده‌اند.

 

 

وی بیشترین فعالیت گازرسانی در استان را  گازرسانی به مناطق روستایی دانست و گفت: در کل استان بیش از 12 کیلومتر شبکه گذاری شده است که از این میزان 8 هزار و 400 کیلومتر شبکه روستایی و حدود سه هزار کیلومتر شبکه شهری  و بیش از 600 کیلومتر شبکه گذاری مناطق صنعتی بوده است.

 

 

در ادامه این نشست، خاطری رئیس اداری، مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان کردستان نقش دیوان محاسبات در راستای گسترش خدمات و ایجاد رفاه مردم شریف استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و از همراهی و کمک آن سازمان تشکر کرد.

کد خبر 1137069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha