ضرورت نمایش کارآمدی انقلاب اسلامی با افتتاح پروژه ها

افشارچی برضرورت نمایش کارآمدی انقلاب اسلامی با افتتاح پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود با اصلاح ساختار بودجه در سال آینده پروژه‌های بهتری افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب اسلامی را با مسئله بعثت مقایسه می‌کنند که از ازل این واقعه مسیر تاریخ را تغییر داده است.

 

محسن افشارچی با بیان اینکه بعثت پیچ تاریخی خاص در یک نقطه در مسیر بشریت است، افزود: بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مثل بزرگداشت بعثت است چرا که انسان‌های خاص همچون شهید سردار سلیمانی در انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند.

 

 

وی با بیان اینکه نسل جوان با گذشته انقلاب اسلامی آشنا نیستند، افزود: باید در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به مسئله شورآفرینی با صبغه جوانان توجه ویژه‌ای شود چرا که پیروزی انقلاب شور متفاوتی را در تاریخ رقم زده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مشکلات جامعه ناشی از ایستادگی در مقابل منظومه نظام سلطه است و انقلاب اسلامی همانگونه که بعثت انسان را از شر جهالت رهانید به دنبال  رهانیدن انسان از جهالت مدرن است.

 

 

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی شریک غم مظلومان جهان است و باید اهداف انقلاب در قالب جشن و سرور بیان و از تکرار خارج شویم، افزود: امروز دشمن در جنگ شناختی ذیل تهاجم فرهنگی تلاش می‌کند پارامترهای تصمیم‌گیری شهروندان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

افشارچی برضرورت نمایش کارآمدی انقلاب اسلامی با افتتاح پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود با اصلاح ساختار بودجه در سال آینده پروژه‌های بهتری افتتاح شود.

 

 

وی گفت: در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید به فکر حل مشکلات مردم بود و پروژه‌های مردمی افتتاح و با تسریع بروکراسی اداری در کار مردم تسهیل ایجاد شود.

کد خبر 1137113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha