تدبیر شهید سلیمانی مقاومت را تثبیت کرد

حسین اکبری گفت: تدبیر شهید سلیمانی مقاومت را تثبیت کرد زیرا آن شهید نگاهی قرآنی داشت و با این تدبیر دینی موجب شد تا آنها توانمند شده و روی پای خود بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۲ دی ماه «حسین اکبری» در آئین اختتامیه همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم که در دانشگاه جیرفت برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می دانست و رهبر معظم انقلاب خود را شاگرد امام راحل می داند و امام راحل خود را شاگرد مکتب عاشورا و کربلا معرفی کرد و امام حسین (ع) نیز خود را شاگرد مکتب قرآن و پیامبر اکرم (ص) و متصل به خداوند می دانستند.
 
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ابراز کرد: شهید سلیمانی چون با اخلاص و به خدا وصل بود در هر میدان سخت و پیچیده ای پیروز می شد.
 
وی با بیان این مطلب که عاشورا دارای درس ها و عبرت بود، اظهار کرد: یکی از عبرت های عاشورا این است که بسیاری امام زمان خود را تنها گذاشتند هر چند که بعدها پشیمان شدند و به خونخواهی آن حضرت بلند شدند.
 
اکبری خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی و تحقق وعده الهی موجب نابودی داعش شد.
 
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی عنوان کرد: اراده خداوند بر آن است که دشمن پیروز نشود به شرط آن که در مسیر الهی حرکت کنیم.
 
وی تصریح کرد: تدبیر شهید سلیمانی مقاومت را تثبیت کرد زیرا آن شهید نگاهی قرآنی داشت و با این تدبیر دینی موجب شد تا آنها توانمند شده و روی پای خود بایستند.
کد خبر 1137140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha