۲هزار و ۶۰۳ دستگاه وسیله گرمایشی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: دو هزار و ۶۰۳ سری لوازم گرمایشی، طی آیینی میان نیازمندان استان توزیع می شود.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از توزیع دوهزار و ۶۰۳ دستگاه وسیله گرمایشی بین نیازمندان خبر داد و اظهارداشت: لوازم گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن است که با اولویت خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار با عائله بالا و بیماران توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: نیازمندان از هزار و چهار مورد آبگرمکن و هزار و ۵۹۹ سری بخاری بهره مند می شوند.

 

الهی راد افزود: امسال هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۵۸۴ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۸۷۶ میلیون تومان  نیز از سایر اقدامات این نهاد در حوزه اعطای لوازم خانگی به محرومان است.

 

وی توزیع ۷۳ دستگاه یخچال و ۴۳ تخته فرش و اجاق‌گاز را از سایر وسایل توزیعی بین نیازمندان عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته هم دو هزار و ۵۲۵ سری لوازم ضروری زندگی به ارزش دو میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان بین محرومان تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و یا شماره‌گیری کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

 

کد خبر 1137151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha