۲۱۲ هزار منزل مسکونی روستایی و شهری بنیاد مسکن در دست ساخت است

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۴۰۰ هزار منزل مسکونی مورد تعهد خود تاکنون ۲۱۲ هزار باب منزل مسکونی روستایی و شهری را در دست ساخت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اکبر نیکزاد»، امروز (پنجشنبه 23 دی) در دومین روز سفر خود به استان فارس و در بازدید از طرح مسکونی «نشاط» شیراز گفت: ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی کشور از برنامه های دولت سیزدهم است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: جلسات برآورد هزینه‌ های اجرایی احداث واحدهای مسکونی ارزان قیمت با توجه افزایش قیمت به مصالح ساختمانی توسط کارشناسان دستگاه‌ های متولی برگزار شده است و عملیات اجرایی ۲۱۲ هزار واحد از واحدهای طرح جهش ملی مسکن در نقاط مختلف کشور تاکنون شروع شده سات.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۴۰۰ هزار منزل مسکونی مورد تعهد خود تاکنون 158 هزار باب منزل مسکونی روستایی و ۵۳ هزار منزل مسکونی شهری را در دست ساخت دارد.

رئیس بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: تمام واحدهای مسکن روستایی کشور تا سال ۱۴۱۰ نوسازی می شوند که نوسازی واحدهای مسکونی به ویژه در روستاها موجب کاهش خسارت و مرگ میر در زمان بروز سوانح غیرمترقبه می شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و این تسهیلات برای منازل شهری از ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان و در تهران ۴۰۰ میلیون تومان است.

«عطاالله زمانی»، مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این بازدید گفت: ۲۰۰ واحد از پروژه یک هزار و ۷۰۰ واحدی شهرک «نشاط» سلطان آباد در شیراز به متقاضیان تحویل داده شده و ادامه پروژه در قالب طرح اقدام ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1137230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha