ترویج فرهنگ ایثارو شهادت عامل حفظ پیوستگی این سرزمین است

قاضی زاده هاشمی گفت: حفظ پیوستگی این سرزمین در سایه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» امروز(23 دی) در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام مظم رهبری در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: تعبیر بیانات رهبری این است که حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، عامل بقای انقلاب اسلامی است.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور  اذعان داشت: حفظ پیوستگی این سرزمین در سایه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ  ایثار و شهادت است.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه راه حفظ فرهنگ مرجعیت بخشی است، بیان کرد: وقتی می خواهیم فرهنگی را حفظ کنیم باید صاحبان آن فرهنگ مرجع و الگو باشند.

 

وی با بیان اهمیت رسیدگی به معیشت ایثارگران، افزود: رسیدگی به معیشت ایثارگران به دلیل اینکه الگو هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

 

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: کارهای فرهنگی، تربیتی، اخلاقی و... نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون رئیس جمهور ابراز کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید شخصیت ها و الگو های این عرصه را به عنوان اسوه به جامعه معرفی کنیم.

 

وی  با بیان اینکه بسیاری از ایثارگران و جانبازان همواره ثابت قدم در مسیر ایثار هستند، افزود: باید با استفاده از ظرفیت های هنری و فرهنگی ایثارگران به جامعه معرفی شوند.

 

قاضی زاده با بیان اینکه بسیاری از مطالبات قانونی ایثارگران تاکنون پاسخ داده نشده است، افزود: باید رفع دغدغه های جامعه ایثارگری در اولویت باشد.

کد خبر 1137266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha