تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در شرکت مهران گستر ادامه داد

رجحانی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در شرکت مهران گستر گفت: پیش بینی می کنیم تا یک ساعت آینده به طور کامل حریق اطفا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهدی رجحانی» امروز (پنجشنبه ۲۳ دی) در گفتگو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت عملیات اطفای حریق در شرکت مهران گستر (واحد تصفیه روغن) در شهرک چرمشهر بوئین زهرا بیان کرد: ساعت ۹ و سه دقیقه که از وقوع این حادثه مطلع شدیم، همکاران در مدیریت بحران و واحدهای اطفای حریق به موقعیت اعزام شدند و از استان البرز هم کمک گرفته شد.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: بخشی از اطفاء حریق به صورت هوایی انجام شد؛ کنترل آتش انجام شده است و مهار کامل آن و خاموش کردن مخزنی که دچار آتش سوزی شده بوده در حال انجام است.

 

وی عنوان کرد: اقدامات اساسی که در حال انجام است شامل خنگ نگهداشتن مخازن مجاور برای جلوگیری از انتقال مجدد آتش و همچنین اطفای کامل مخزنی است که دچار آتش سوزی شده و پیش بینی می کنیم تا یک ساعت آینده به طور کامل حریق اطفا شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین افزود: امیدواریم طی یک ساعت آینده اطفای کامل را انجام دهیم و هنوز علت حادثه مشخص نیست و شرایط به نحوی نیست در خصوص علت حادثه تحقیق داشته باشیم ان شاالله بعد از اطفای کامل حریق راجع به دلایل آتش سوزی تحقیق شده و اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این حادثه یک مصدوم داشته که مصدومیت هم سطحی بوده و این فرد به بیمارستان منتقل شده و در خصوص سرنوشت سه نفر هم اطلاعی در دست نیست.

 

کد خبر 1137304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha