گیلان نیازمند بیمارستان جامع است

کوچکی نژاد با بیان اینکه وضعیت عمرانی و زیر ساختی گیلان مطلوب نیست گفت: گیلان با وجود گردشگر پذیر بودن یک بیمارستان جامع ندارد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی نژاد» امروز ( پنج شنبه، ۲۳ دی ) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهارکرد: معضلات استان گیلان نیازمند حمایت های ویژه ملی است.‌


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل سراوان و فاضلاب از معضلات شهرستان رشت است گفت: وضعیت شهرستان رشت کمتر از اهواز و خوزستان نیست.



وی با تاکید بر اینکه استان گیلان با وجود ورود مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان دارای یک بیمارستان جامع نیست اذعان کرد: استانی در کشور وجود ندارد که بیمارستان جامع نداشته باشد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: وضعیت عمرانی و زیر ساختی گیلان مطلوب نیست.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم که در بودجه سال آینده مشکلات جاده ای و آزاد راه و دیگر معضلات استان لحاظ شده و حل شود.

 

*وضعیت فاجعه آمیز رودخانه های گیلان
«سیدعلی آقازاده » در این نشست اظهار کرد: هر ساله شاهد ورود بیش از ۵۰ میلیون گردشگر به گیلان هستیم درحالی که اعتبارات ما اندک است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه خط ریلی و ترانزیتی در این استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت: با وجود دریا ترانزیت در این استان بسیار حائز اهمیت است.‌


وی اذعان کرد: استان گیلان با وجود تولید انواع محصولات کشاورزی نقش زیادی در مصارف ملی دارد.

آقازاده تصریح کرد: گیلان دارای ۵۲ رودخانه بود اما به مرور زمان شاهد فاجعه در این حوزه هستیم.

 

*لزوم توجه به روابط اقتصادی و ترانزیتی 
« احمد دنیامالی» در این نشست با انتقاد از عدم توجه به استان های شمالی اظهار داشت: متاسفانه تمام نگاه ها به سمت جنوب کشور است.


نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس به کریدور خزر هم توجه شود گفت: توجه به استان های شمالی زمینه ارتباطات برون مرزی را فراهم می کند.


وی خاطرنشان کرد: کریدور خزر محور خوبی جهت روابط اقتصادی و ترانزیتی با کشورهایی چون روسیه و اروپا است.

کد خبر 1137378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha