نماینده نجف آباد و تیران و کرون از کانون مسجدعزیزآباد بازدید کرد/ضرورت حمایت از کانون های مساجد

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در راستای مسجدمحوری مسئولان، از کانون فرهنگی و هنری مسجد عزیزآباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ابوالفضل ابوترابی« در بازدید دوره از فعالیت ها و عملکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد، از کانون شهدای عزیزآباد از توابع تیران و کرون بازدید و در جریان فعالیت ها و دغدغه های این مراکز قرار گرفت.

وی در این بازدید گفت: مساجد در هر روستا و محله شهری ظرفیت بالایی برای فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی و تامین نیازهای جوانان و نوجوانان به شمار می روند که نیازمند حمایت هستند.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون بر ضرورت حمایت از این مراکز تاکید کرد و اذعان داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه های جاری در این حوزه را کاهش و بیشتر به حمایت از مراکز بپردازد.

وی ادامه داد: دهیاری ها و شهردارها نیز از فعالیت های فرهنگی مساجد حمایت کرده و خیرین نیز تا حد امکان برای نسل آینده کشور با کمک به این مراکز سرمایه گذاری کنند.

به اعتقاد نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون، بسیاری از معضلات اجتماعی با فرهنگ سازی و ارتقا سطح فرهنگ عمومی رفع خواهد شد.

 

کد خبر 1137493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha