آذین‌بندی شهر رودسر برای ولادت فاطمه زهرا(س)؛ برگزاری جشن‌های میلاد

حجت‌الاسلام روحانی ضمن تاکید بر لزوم آذین‌بندی شهر رودسر به بهترین نحو ممکن برای میلاد خانم فاطمه زهرا(س) که با میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی تقارن دارد گفت: در این ایام جشن‌های ویژه برادران و خواهران با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (شنبه 25 دی) در جلسه تصمیم گیری برای برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در دفتر امام جمعه و با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: ستاد فاطمیه در سال دو بار یکبار در ایام شهادت و یکبار در ایام ولادت فعال می‌شود و ما هم همانگونه که ائمه اطهار(ع) فرمودند در غمشان غمگین و در شادی‌شان خوشحال هستیم.
 
امام جمعه شهرستان رودسر توجه به فرمایشان ائمه اطهار(ع) را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: امسال برنامه‌های ایام فاطمیه دوم اعم از روضه‌ها، عزاداری‌ها و مجالس به خوبی برگزار شد و برای جشن میلاد خانم فاطمه زهرا(س) خصوصا اینکه با میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی تقارن پیدا کرده است باید تمهیدات لازم را به بهترین نحو اتخاذ نماییم.
 
روحانی اجرای دقیق تمام برنامه‌هایی که در این جلسه مصوب می‌شود را لازم و ضروری خواند و اذعان کرد: از شهرداری رودسر و شخص شهردار انتظار و توقع دارم که برای ایام میلاد شهر را واقعا آذین بندی کنند و این آذین بندی با حفظ اعتدال تنها مختص به یک یا چند خیابان نباشد.
 
وی اجرای یک برنامه جشن در شام میلاد فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار انقلاب اسلامی ویژه برادران همراه با توزیع غذا برای یکصد نفر را هم از جمله موضوعاتی که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد، ذکر کرد و بیان داشت: برای بانوان هم یک مراسم مفصل و جشن باشکوه شهرستانی زمینه‌سازی شود که تمام هزینه‌های آن را دفتر امامت جمعه تقبل می‌کند. 
 
امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: امیدوارم و انتظار دارم با همت همه متولیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برنامه‌های خوبی را در ایام میلاد خانم فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) برگزار کنیم تا با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم به نوعی حق مطلب را ادا کنیم.
 
کد خبر 1137880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha