بیش از ۵۶ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری زنجان جمع آوری شده است

صفری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ۱۵۲مراکز نیکوکاری بیش از ۵۶ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری وبا حفظ عزت نفس وکرامت انسانی در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: 152 مرکز نیکوکاری در سطح استان همسو با فعالیت های این نهاد در توانمندسازی وحل مشکلات معیشتی واقتصادی ایتام ونیازمندان فعالیت می نمایند که 45 مرکز به صورت تخصصی در زمینه های کارآفرینی، مسکن، فرهنگی، زکات و مددکاری تخصصی یاریگر برنامه های این نهاد هستند .

 

هدایت صفری با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده های ایتام ونیازمند از سفارشات خداوند وتاکیدات ائمه اطهار(ع ) می باشد، گفت: تکریم ورسیدگی به مشکلات معیشتی واقتصادی خانواده های تحت حمایت یک مسئولیت اجتماعی وایثارگری اجتماعی است .که باید به عنوان یک وظیفه همگانی در بین مردم نهادینه شود .

 

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را سپردن کارها به دست مردم دانست و گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان مردم باهدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف ازطریق ظرفیت مراکز نیکوکاری در جهت گره زدن توان اغنیاء به نیاز ایتام و محرومان  می‌باشد .

 

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از ابتدای سال‌جاری خیران و نیکوکاران 56 میلیارد تومان به صورت نقد، کالا وخدمات مستقیم به نیازمندان استان از طریق این مراکز کمک کردند که این کمک ها در قالب سبد معیشتی، اکرام ایتام و محسنین، جهیزیه، زکات، درمان، مسکن، خدمات فرهنگی و تحصیلی، اشتغال و توانمندسازی، کاریابی ومعرفی برای دریافت تسهیلات اشتغال وتامین لوازم ضروری زندگی بوده است .

 

کد خبر 1138029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha