مادران شهدا شاگردان مکتب حضرت ام البنین(س)هستند

حجت الاسلام مطیعی مادران شهدا را شاگردان مکتب حضرت ام البنین(س) عنوان کردوگفت: با صبر و ایستادگی خود نقش بسیار مهمی در پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی داشته اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام « مرتضی مطیعی»،در مراسم تجليل و تکريم از مادران و همسران شهدا در مسجد الزهرا(س) سمنان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و با تکریم از مادران و همسران شهدا،گفت: پدران و مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه های نبرد با دشمن فرستادند و استمرار راه شهدا مورد توجه خانواده شهداست.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: مادران و خانواده های شهدا در دیدار های مختلف بدنبال روحیه دادن به مسئولان و مردم هستند و همه ما باید از این فرصت خدمت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام مطیعی مادران شهدا را شاگردان مکتب حضرت ام البنین(س) عنوان کردوگفت: با صبر و ایستادگی خود نقش بسیار مهمی در پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی داشته اند.

 

امام جمعه سمنان خدمت به خانواده معظم شهدا و امت اسلامی را افتخار مسئولان  دانست وافزود: در این موقعیت حساس کشور باید بیش از گذشته به مردم خدمت کرد و برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کرد و توجه به وصایای شهدا باید اولویت امور باشد.

 

مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ،نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان،سید محمدرضا هاشمی ،استاندار سمنان و مردم شهید پرور شهر سمنان در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.

 

اجرای سرود توسط گوه بین المللی میثاق،مرثیه سرایی و تجلیل از مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

این مراسم به همت هیئت امناء مسجد الزهرا(س)،مجموعه های فرهنگی مسجد الزهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سپاه شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 1138462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha