جلسه کمیته استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد استانی دهه فجر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و تعدادی از اعضای این کمیته در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد استانی دهه فجر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و تعدادی از اعضای این کمیته در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد، این جلسه به منظور همفکری و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان فارس تشکیل شد.

«سعیدرضا کامرانی»، در این نشست بر بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با تأکید بر ارائه ی دستاوردها، ارزش ها و عملکرد با رویکرد مخاطب محوری گفت: زمینه سازی آشنایی افزون تر مخاطبان کودک و نوجوان با اهداف و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب، حفظ و اعتلای هویت ایرانی – اسلامی و افزایش وحدت، امید، نشاط و پویایی کودکان و نوجوانان، تشریح ضرورت اتحاد، انسجام و وفاق ملی بین مردم مسلمان ایران و امت اسلامی در سراسر جهان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان قرآن و اهل بیت (ع)، برجسته سازی خدمات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پیدایی، پویایی و تداوم انقلاب اسلامی از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان است. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در ادامه گفت: مخاطبان این برنامه ها کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می کنیم تعاملی بودن برنامه ها، شادابی، نوآوری، خلاقیت و اهداف کمی و کیفی برنامه ها را در اجرا مورد نظر قرار داده و اثربخشی برنامه ها در زمینه ی ترویج ارزش های انقلاب را بالا ببریم. امیدبخشی و نشاط آفرینی، توجه به نمادها و مفاهیم انقلاب اسلامی در فضاسازی و فراگیر بودن برنامه ها و طرح ها برای جذب مخاطب کودک و نوجوانان از جمله سیاست های اجرایی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر است که کامرانی به آن اشاره کرد.

در این نشست نمایندگان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری استان فارس به عنوان اعضای کمیته استانی به ارائه ی برنامه های پیش بینی شده پرداختند.

کد خبر 1138594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha