دیدار مسئول بانوان و اعضای کانون فرهنگی انصارالزهرا(س) با مادران شهدا

همزمان با شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا جمعی از خواهران کانون انصارالزهرا(س) شهر اراک با مادران شهدا دیدار کردند.

«راضیه اصغری» با اشاره به اینکه، این دیدار به همت کانون فرهنگی هنری انصارالزهرا(س) و همکاری پایگاه بسیج برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این دیدار با  هدف تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا برگزار شد.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(س)، افزود: در این مراسم که با حضوری جمعی از خواهران عضو کانون و پایگاه بسیج انجام شد با مادر و فرزند شهید غلامرضاصیدی و شهید احمدفرامرزی   دیدار و گفتگو انجام شد.

 

وی اضافه کرد: روز تکریم مادران و همسران شهدا فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر دختران عضو کانون با این بانوان صبور و همچنین قدر دانی و دلجویی از این عزیزان است.

 

اصغری ادامه داد: مادران و همسران شهدا در دوران هست سال دفاع مقدس با تاسی از حضرت زینب کبری (س) و حضرت ام البنین(س) فرزندان و همسران خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و بعد از شهادت آنها نیز صبر زینبی را سرلوحه کار خود قرار داند.

کد خبر 1138866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha