اشتغال زایی و کار آفرینی  با همکاری کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: با همت و همکاری کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر در راستای اشتغال زایی برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است که بیشتر به زبان نمایش بیان شده است. .

 

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد. مبارزه با مواد مخدر  ملایر تاکنون  چندین نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر برگزار کرده ایم گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  در حوزه های مختلف به ویژه  پیشگیری از مواد مخدر از جمله فعالیت های ما بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های هنری گروه ماه و مها درقالب برگزای نمایش و تئاتر گفت: مهمترین نمایش  ‌گروه هنری  به کارگردانی شیرین حبیبیان این کانون برگزاری نمایش سلطان عشق در رسای شهدای  کربلا بوده است.

حبیبیان با اشاره به اینکه با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی داشته  گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر و ....از دیگر برنامه های ما در فضای مجازی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه کار آفرینی و اشتغال نیز گفت: در این راستا تا کنون دوره های مختلف آموزشی در طی سال های گذشته برگزار شده است.

 وی به برگزاری دوره آموزشی خیاطی اشاره کرد و افرزود: همچنین یک دوره آموزش بافندگی نیز در این کانون برگزار شد که این دوه آموزش کار آفرینی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست بوده است.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری این دوره توانستیم یک  ماشین  بافندگی را  تهیه کنیم تصریح کرد: هزینه تامین ماشین بافندگی 7 میلیون تومان بوده که بانوان مشغول کار شده اند.

 وی یادآور شد: تا کنون با برگزاری این دوه های آموزشی 10 نفر از بانوان مشغول کار شده اند و فعالیت دارند.

حبیبیان با بیان اینکه همچنین یک کارگاه آموزش نویسندگی نیز برای علاقمندان برگزار شد افزود: برگزاری کارگاه آموزشی دوخت کتانی  نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری و کمک خیرین و مسئولان امر بتوانیم این کارگاه را نیز برای بانوان علاقمند  برگزار کنیم.

کد خبر 1139015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha