استان کرمان با همه ظرفیت در نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت می کند

فعالی گفت: استان کرمان سعی دارد با طرفیت کامل در آن شرکت کند و در این زمینه از شهرستان های بم، رفسنجان، سیرجان و جیرفت برای حضور در نمایشگاه دعوت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ فریدون فعالی، چهارشنبه(۲۹ دی) در نخستین نشست هماهنگی خدمات سفر استان گفت:۱۰ کمیته مسئولیت برگزاری هر چه بهتر سفرهای نوروزی را به عهده گرفتند.

 

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به عدم انجام سفرهای نوروزی در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، ابراز امیدواری کرد: در نوروز ۱۴۰۱ خدمات خوب و مناسبی به مسافرین نوروزی و زائرین شهید سلیمانی ارائه شود.

 

 

 

وی در ادامه سخنانش به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار و استان کرمان سعی دارد با طرفیت کامل در آن شرکت کند و در این زمینه از شهرستان های بم، رفسنجان، سیرجان و جیرفت برای حضور در نمایشگاه دعوت می شود.

 

 

 

فعالی استفاده از فرصت حضور در نمایشگاه برای معرفی ظرفیت های استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بسته های سفر، بسته های سرمایه گذاری و ظرفیت های گردشگری استان باید در این نمایشگاه ارائه شود.

 


 

غضنفرآبادی، رییس شورای شهر بم هم در این نشست تأکید کرد: نسبت به آثار جهانی ثبت شده استان نباید بی تفاوت بود ضمن اینکه بخش خصوصی شرق استان از جمله خودروسازی باید پای کار بیایند و علاوه بر اینها فرهنگ مقاومت را نیز باید در کشور نشان دهیم.

کد خبر 1139016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha