دفاع ما از کشورهای مسلمان و مظلوم منطقه یک دفاع اعتقادی و ملی است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه دفاع ما از یمن، لبنان، غزه و فلسطین، یک دفاع اعتقادی و ملی است گفت: انقلاب اسلامی مرز ندارد و در هر جایی که مسلمان غریب و مظلومی باشد، آنجا اسلام و ایران است.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينكه امام خمینی (ره) مسلمانان را برای نابودی اسرائیل به عنوان غده‌ای سرطانی متحد کرد اظهار کرد: امام راحل قرآن‌فهم بود و قرآن کریم هم یهود را بدترین قوم معرفی کرده است.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: رژیم پهلوی دلدادگی سخت و رابطه تنگاتنگی با یهود داشت و نه تنها قرآن‌فهم نبود بلکه به صورت علنی با قرآن و اسلام مبارزه می‌کرد.

 

وی اسرائیل را دشمن درجه یک اسلام دانست و اذعان کرد: رژیم پهلوی سخنرانی روحانیون علیه اسرائیل را ممنوع کرده بود و قصد داشت که مانع معرفی ماهیت ننگین اسرائیل شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرز ندارد و در هر جایی که مسلمان غریب و مظلومی باشد، آنجا اسلام و ایران است تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر از مسلمانان‌ مظلوم کشورهای مختلف دستگیری کرده است.

 

وی با بیان اينکه دفاع ما از یمن، لبنان، غزه و فلسطین، یک دفاع اعتقادی و ملی است عنوان کرد: اسلام مرز نمی‌شناسد و اگر از مظلومی در سراسر عالم دفاع می‌کنیم، این مسئله جزو اعتقادات ما به حساب می‌آید.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: این کشورها شاخ و برگ‌های ایران هستند که اگر از آنها دفاع نکنیم، باید در داخل کشورمان با دشمن به مقابله و جنگ بپردازیم.

 

کد خبر 1139065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha