توجه ویژه به موضوع فرهنگ در سفر رئیس جمهوری به گلستان

زنگانه گفت: مجموعه مواردی که در حوزه فرهنگ برای سفر رئیس جمهور پیش بینی شده، توجه ویژه ای به این موضوع شده که بعدا اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز (چهارشنبه 29 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در خصوص برنامه های فرهنگی استان، گفت: مسائل موضوعات اجتماعی و فرهنگی مسائلی آمیخته با توامان است و نمی شود جداشون کرد.

 

استاندار گلستان افزود: مجموعه مواردی که در حوزه فرهنگ برای سفر رئیس جمهور پیش بینی شده، توجه ویژه ای به این موضوع شده که بعدا اعلام می شود.

 

وی با اشاره به صحبت های دکتر منتظری، نائب رئیس کمیسون فرهنگی مجلس مبنی بر  اینکه جایگاه فرهنگ در چک لیست استانداران کشور کجاست، ادامه داد: بنده به عنوان جزو معدود استاندارانی هستم که با سبقه بیشتر کار فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری انتخاب شده ام، بسیاری از استانداران انتخاب شده بیشتر یا مهندس هستند و یا نگاه کالبدی به توسعه دارند.

 

زنگانه از معاون سیاسی امنیتی استانداری خواست تا نشست ویژه ای برای مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگ، و تعلیم و تربیت و آموزش عالی برگزار شود.

 

استاندار گلستان به خبرنگار شبستان قول برگزاری گفتگوی اختصاصی در خصوص تشریح فعالیت های فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 1139244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha