تلاش داریم شاهد پیشرفت و شکوفایی شرکت چوب و کاغذ مازندران باشیم

پناهیان گفت: تمام تلاش ما باید بر این چارچوب استوار باشد تا با همراهی چوب و کاغذ مازندران به روز اول خود باز گردد و مطمئن باشید با توجه به مشکلاتی که امروز پیرامون کاغذ در کشور به وجود آمده است این مجموعه میتواند بخشی از آن را مرتفع نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«حسین پناهیان» امروز(۳۰دی) در آئین رسمی راه اندازی مجدد خط pm۱برای تولید کاغذ چاپ و تحریر با بیان اینکه بانک ملی، صندوق بازنشستگی و  شرکت طرح و توسعه آینده پویا از سهامداران شرکت چوب و کاغذ مازندران هستند،‌اظهار کرد: این شرکت یک سرمایه ملی است.باید امانتدار خوبی باشیم.

 

مدیرعامل هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه سلامت مالی،‌اخلاقی و فکری در اداره این شرکت مهم و مورد انتظار است، گفت: شرایط زندگی به گونه ای است که برای رفع مشکلات اقتصادی ابتدا به سراغ کاهش نیروی کار می روند اما در این شرکت توسعه و حفظ نیروی کار مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه دوری از اصراف و تبزیر باید در رفتار مدیرعامل این شرکت ملموس باشد، افزود: در زمینه اتقای بهره وری زحمات زیادی کشیده شده است.

 

پناهیان ادامه داد: مزیت این شرکت که ظرفیت بی بدیلی است خط تولید کاغذ چاپ و تحریر است که خرسندیم مجددا به خط تولید بازگشته است.

 

وی با بیان اینکه این شرکت زمانی واگذار خواهد شد که تولید محصولات خاص این شرکت به منصه ظهور برسد، افزود: معیارهای کنترل بودجه ای مورد انتظار است.

 

پناهیان با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شده تا جلوی تخصیص ارز ۴۲۰۰به واردات کاغذ گرفته شود، گفت: برای پویایی این شرکت سنگ اندازی های زیادی می شود که باید با همدلی و هم افزایی برای ماندن این شرکت در مدار تولید تلاش کنیم.

 

وی  خاطرنشان شد:  تمام تلاش ما باید بر این چارچوب استوار باشد تا با همراهی و همدلی ، مجموعه چوب و کاغذ به روز اول خود باز گردد و افتخاری برای صنعت کشور به شمار آید و مطمئن باشید با توجه به مشکلاتی که امروز پیرامون کاغذ در کشور به وجود آمده است این مجموعه میتواند بخشی از آن را مرتفع نماید.

کد خبر 1139485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha