توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان در بخش «کردیان» جهرم

زارعی گفت: به همت گروه جهادی «شهید دادگستر» با همکاری ستاد نماز جمعه بخش «کردیان» تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های جهادی از سوی بسیجیان شهرستان جهرم به صورت روزانه در حال انجام است و هر پایگاه مقاومت با تشکیل یک گروه جهادی گامی در راستای کمک به محرومان و افراد کم برخوردار جامعه بر می دارد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: در ادامه فعالیت های جهادی بسیجیان و از سوی گروه جهادی «شهید دادگستر» فعالیت هایی در زمینه کمک به محرومان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: پخت 500 پرس غذای گرم با همکاری ستاد اقامه نمازجمعه بخش «کردیان» از جمله این برنامه ها بود که میان افراد و خانواده های کم بضاعت ساکن در این بخش توزیع شد.

 

زارعی عنوان کرد: همچنین تعمیر و انجام فعالیت های عمرانی در دارالقرآن «امام سجاد (ع)» بخش «کردیان» دیگر اموری بود که به همت گروه جهادی «شهید دادگستر» به ثمر رسید.

 

وی همچنین به دیگر اقدامات گروه های جهادی در سطح شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: از دیگر فعالیت های جهادی بسیجیان که به همت حوزه مقاومت بسیج «امام موسی کاظم (ع)» بخش «سیمکان» انجام شد، نصب تمثال شهدا بود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم خاطرنشان کرد: بسیجیان گروه جهادی «شهید سعید رفیعی» بخش «سیمکان» جهرم در این اردوی جهادی با حضور در گلزار شهدای روستای گردشگری «بهجان» به نصب کاشی های منقش به تصاویر شهدای این روستا اقدام کردند.

 

زارعی در پایان از همت و تلاش گروه های جهادی در انجام فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه قدردانی کرد.

 

کد خبر 1139489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha