تنوع فعالیت‌های فرهنگی در کانون ‌های فهما، جذب حداکثری جوانان به مساجد را فراهم می کند

حبیبی خویی گفت: تنوع فعالیت در کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد و عرضه فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با مسجد و روحیات کودکان، نوجوانان و جوانان زمینه‌ساز جذب آن‌ها به مسجد می شود.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تنوع فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و... در کانون‌ های فرهنگی هنری، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: کانون‌های مساجد زمینه ساز رشد نوجوانان و جوانان در برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی است و باید از این ظرفیت های فرهنگی توسط مردم و مسئولان حمایت شود.

 

وی ابراز کرد: تنوع فعالیت در کانون ‌های مساجد و عرضه فعالیت ‌های فرهنگی و هنری متناسب با مسجد و روحیات کودکان، نوجوانان و جوانان زمینه ساز جذب آن ها به مسجد و پیشرفت آن ها در عرصه های مختلف جامعه می شود.

 

حبیبی خویی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ارتباط روزمره با اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان می تواند در راستای بسیاری از اهداف مورد نیاز جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری نورنبوی خوی با برگزاری دوره‌ های آموزشی و تشویق افراد برای ورود به عرصه تولید، فرهنگ‌سازی را در دستور کار قرار داده است و با تقویت کارآفرینی در مسیر تحقق شعار سال تلاش می‌کنند.

 

وی اذعان داشت: کانون ‌های فرهنگی هنری به عنوان یکی از مجموعه‌های پویا و فعال در مساجد که بیشتر مخاطبان آن جوانان و نوجوانان هستند، می‌تواند در حوزه فرهنگ سازی بخش اقتصاد فعالیت کنند.

 

کد خبر 1139917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha