لزوم اصلاح برنامه های رسانه ملی با یک حرکت کارشناسی

آیت الله عبادی با بیان اینکه قلم رسانه ها در برابر نقشه های دشمن شکسته شده است، گفت: امروز با تشکیل یک حرکت بسیجی و دانش بنیان و کارشناسی شده باید برنامه های رسانه ملی اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (2 بهمن) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: در جنگ رسانه ای، تبلیغاتی و نرم افزاری متاسفانه خیلی کم آورده ایم.

 
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بهترین کارهای کارشناسی شده شرعی، اقتصادی، سیاسی و یا نظامی را انجام می دهیم و دشمن بیرون و دوستان نادان در داخل این اقدامات خوب را زیر سوال می برند و حمله ور می شوند.
 
 
 
وی با بیان اینکه جنایتی نیست که دشمن انجام نداده باشد، افزود: بر خلاف قوانین به کشورهای مختلف حمله می کنند و فقر و نکبت و بدبختی و آوارگی ایجاد کردند و در یمن هم مشاهده کردید که 60 غیر نظامی که عمدتا کودک بودند را دیروز قتل عام کردند و بدترین کارها را انجام می دهند باز هم طلبکار هستند.
 
 
 
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه فضای مجازی در همه کشورها حتی کشورهای فاسد دارای قانون است، گلایه کرد: متاسفانه برای فضای مجازی در ایران قانونی وجود ندارد و بعد از 40 سال بعد از انقلاب اسلامی خیلی دیر شده است.
 
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در یک شرایط خوبی قرار داریم به این جهت که بیش از 40 سال مردم تلخی های ظلم و ستم را چشیدند و نفرت نوع بشر از استکبار و لیبرال دموکراسی شیرینی و ثمره این 40 سال است.
 
 
 
وی با تاکید بر اینکه امروز مردم دنیا عدالت طلب شده اند، افزود: یک رسانه باید به میدان بیاید و عدالت را برای آنان باز کند و امروز دنیا تغییر کرده است و این شرایط را خداوند متعال پیش آورده است.
 
 
 
آیت الله عبادی ادامه داد: امروز یک حرکت بسیجی دانش بنیان، مجرب و کارشناسی شده باید توسط رسانه ها شکل بگیرد و نیازهای امروز و فردای کشور را بررسی و شناسایی کنند.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام و انقلاب غنی است، گفت: اما زبان ما گنگ است و قلم رسانه های ما شکسته است و تا به حال کاری در برابر نقشه های دشمن نکرده اند و باید برنامه های رسانه ملی اصلاح شود.
کد خبر 1140059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha