توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند به همت کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) به همت کانون شهید مفتح ملایر بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

«حجت‌الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و مقام بزرگداشت مقام مادر برنامه‌های مختلفی در کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به اینکه حدود یکصد بسته معیشتی به همت کانون در ایام میلاد حضرت زهرا(س) در بین خانواده‌های نیازمند توزیع  می شود افزود: این بسته ها شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و.. بوده و از سوی خیرین و اعضای  کانون تامین شده است.

وی همچنین از  برگزاری برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س)  در  فضای مسجد با حضور  حضور خواهران از سوی کانون خبر داد و تصریح کرد: این جشن با برنامه های متنوع و فرهنگی همراه خواهد بود.

وی تجلیل از مادران نمونه ، سرکشی از مادران شهدا و همچنین تجلیل از  از اسماء فاطمه و ....را نیز از دیگر برنامه های این کانون برشمرد و گفت: ختم صلوات ختم قرآن  و هدیه به زهرای مرضیه از دیگر برنامه های کانون شهید مفتح ملایر در ایام فرخنده میلاد حضرت فاطمه(س) است.

کد خبر 1140244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha