اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روحانی ملایر در ایام ولادت حضرت زهرا(س)

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) تعدادی از مبلغان و روحانیون به روستاهای فاقد روحانی اعزام شدند.

 «حجت الاسلام روح الله  نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا و هفته تکریم مقام مادر و روز زن برنامه های مختلفی در نقازط مختلف شهرستان ملایر با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری سایر دستگاهای فرهنگی در حال برگزاری است.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برپایی جشن های میلاد حضرت زهرا(س) در 120 نقطه شهرستان ملایر در این این ایام خبر داد و  افزود: این برنامه ها د مساجد، حسینیه ها مکان های فرهنگی و عمومی و... در حال انجام است.

 وی از اعزام مبلغان و روحانیون به روستاهای فاقد روحانی در مناطق محروم شهرستان ملایر در این ایام خبر داد و تصریح کرد:  تببین  و بیان شخصیت حضرت زهرا(س) ،  برگزاری نماز، جشن و  مشاوره های دینی و... از برنامه های این مبلغان در این برنامه است.

  وی در ادامه از برگزاری نشست های بصیرتی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با هدف تببین شخصیت حضرت زهرا(س) و نقش  زنان جامعه اسلامی در دبیرستان های دخترانه ملایر خبر داد و تصریح کرد: تجلیل از بانوان  فعال فرهنگی و همکاری کننده با  اداره تبلیغات اسلامی ملایر از دیگر برنامه های هفته تکریم مقام مادر در ملایر است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن ویژه بانوان در ملایر با حضور قاریان برجسته شهرستان خبر داد و افزود:  در این هفته 8 کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی از برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در تبیین جهاد نوین هبر داد و گفت: برگزاري پویش حرف آورد در فضای مجازی به صورت ویدوی سه دقیقه ای با عنوان « من فاطمه را دوست دارم» از دیگر برنامه هابی ما خواهد بود.

وی به برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقه دلنوشته های فاطمی در فضای مجازی اشاره و تصرح کرد: همایش بانوان فاطمی و تقدیر از بانوان  نمونه و... نیز از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ایام خواهد بود.

 وی  همچنین از  برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های بصیرتی در موسسات و خانه های قرآن و هیئات خواهرسطح شهر و روستا  خبر داد و  افزود: و  برگزاری جشن بانوان در همه هیات های خواهر شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر هفته بزرگداشت مقام مادر و زن  در ملایر است.

کد خبر 1140250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha