آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دره شهر برگزار شد

آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دره شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۳ بهمن) به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دره شهر به این شهرستان سفر کرد.

 

آئین استقبال از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و‌ مسولان شهرستان دره شهر در ورودی این شهر به صورت باشکوهی برگزار شد، حجت الاسلام کریمی تبار در بدو ورود به شهرستان دره شهر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

 

آئین تکریم و معارفه امامان جدید و سابق شهرستان دره شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل مسجد جامعه این شهر برگزار شد.

 

گفتنی است طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام «احمد امرایی» به عنوان امام جمعه شهرستان دره شهر معرفی شده است.

 

پیش از این حجت الاسلام « محمد جواد قنبربیگی» امام جمعه شهرستان دره شهر بود که به عنوان امام جمعه شهرستان چرداول معرفی گردید.

کد خبر 1140262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha