۲۵۰۰مددجوی فاقد مسکن در مازندران چشم به راه خیرین مسکن ساز

حجت الاسلام عالیشاه گفت: كمك به رفع مشكل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در تامین خانه و مسكن مطمئن از جمله كارهای نیك و خداپسندانه در جامعه اسلامی است كه می طلبد خیرین مسکن ساز برای خانه دار شدن ۲۵۰۰مددجوی فاقد مسکن در استان پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (سوم بهمن) در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه ۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: دو هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد مسکن هستند که از این تعداد هزار مددجو دارای زمین بوده  که در تلاشیم تا پروانه ساختمان برای آنها صادر شود و هزار و ۵۰۰مددجو فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند و قطعا با کمک خیران زمین ساخت مسکن  برای این تعداد فراهم می شود.

 

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت از بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در راستای ساخت مسکن مددجویی بیان کرد: با وفاق و همدلی در تامین مسکن مددجویان سریعتر به نتایج مطلوب دست می یابیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: اگر زمینی در اختیار کمیته امداد قرار بگیرد، کمیته امداد این آمادگی را دارد تا در ساخت مسکن همکاری داشته باشد.

 

وی همچنین از خیران و اعضای شورای شهر فریدونکنار خواست تا با سپرده گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و قرض ماندگار در راستای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

کد خبر 1140451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha