اختتامیه جشنواره مد و لباس «چارقد» در بیرجند برگزار می شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه جشنواره منطقه ای مد و لباس اسلامی ایرانی «چارقد» همزمان با ۱۰ بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «سید علی زمزم» عنوان کرد: در آستانه دهه فجر، اختتامیه جشنواره منطقه ای مد و لباس اسلامی ایرانی «چارقد» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که طبق فراخوان منتشر شده هنرمندان تا 15 آبان 1400 فرصت داشتند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: پس از تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 آذر ماه، 142 اثر توسط دبیرخانه واصل شد.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که آثار توسط دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور داوری شد، خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاهی از آثار انتخاب شده توسط داوران در آستانه دهه مبارک فجر برپا خواهد شد.

 

قبولی دو نفر از هنرمندان خراسان جنوبی در آزمون استادی انجمن خوشنویسان ایران

زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: «مجتبی ابراهیمی» و «محسن اسماعیلی مود» پس از گذراندن آزمون استادی انجمن خوشنویسان ایران، موفق به اخذ مدرک استادی به عنوان بالاترین رتبه هنری خوشنویسی کشور شوند.

 

به گفته وی کسب این افتخار موجب رشد، تعالی و پیشرفت هنر خوشنویسی در خراسان جنوبی خواهد بود.

 

 

 

 

کد خبر 1140750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha