استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب

رحیمی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای تخریب انقلاب و دستاوردهای آن از طریق این فضا افزود: شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل سیاسی استانداری زنجان امروز در کمیته اجرایی برنامه های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این انقلاب متعلق به مردم است و حمایت های معنوی مردم، این انقلاب را به اینجا رسانده است.

 

ولی الله رحیمی بر ضرورت مردمی کردن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: تمام خدمتگزاران نظام باید در این خصوص پای کار باشند.

 

وی بر اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی تاکید کرد و با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای تخریب انقلاب و دستاوردهای آن از طریق این فضا افزود: شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

 

در ادامه این جلسه اجرای 55 عنوان برنامه از سوی نیروی انتظامی استان زنجان در این ایام اعلام شد و مقرر گردید در شب 22 بهمن بانگ الله اکبر در تمام یگان های نیروی انتظامی سر داده شود.

 

همچنین نماینده ای از سپاه ناحیه زنجان نیز با اشاره به اجرای 400 عنوان برنامه به صورت مردمی در پایگاه های مقاومت بسیج گفت: 6 گروه سرود در سطح شهر سرودهای انقلابی سرخواهند داد.

 

نجفی راد از اجرای مسابقه کتابخوانی«صعود چهل ساله» در بین اعضای بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج خبرداد و گفت: برگزاری کارگاه های مشاوره حقوقی و سبک زندگی در این روزها مورد تاکید است.

 

به صدا درآمدن زنگ انقلاب در 2700 مدرسه، برگزاری برنامه مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن های دانش آموزی، تجدید میثاق با آرمان های امام شهدا در گلزاری شهدای زنجان در روز 12 بهمن، برپایی ایستگاه های سلامت و واکسیناسیون در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های اعلام شده در این جلسه بود.

کد خبر 1141111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha