باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره برد

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب بنیادین و همه جانبه بود که در تمام زمینه ها خوش درخشید، گفت: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» روز سه شنبه (5 بهمن ماه) در جلسه شورای اداری با محوریت برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب بنیادین و همه جانبه بود که در تمام زمینه ها خوش درخشید بنابراین برنامه‌های این دهه باید با نوآوری و ابتکار همراه باشد تا در سایه ارزش‌های دینی شاهد اثربخشی بهتر برنامه‌ها باشیم.

 

سرپرست فرمانداری شیروان خاطرنشان کرد: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

 

ذوالفقاری روزهای دوشنبه هر هفته را ملاقات عمومی و دیدار با مردم از سوی ادارات شیروان مشخص کرد و افزود: بر اساس بخشنامه هیات وزیران دستگاه هایی که فضای مازاد دارند به فرمانداری اعلام کنند تا در اختیار اداراتی که فضای کمی دارند، قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری شیروان خواستار نمایشگاهی از عملکرد ادارات به صورت تصویری به مناسبت دهه فجر، نشست با اصحاب رسانه و بیان دستاوردهای انقلاب، اجرای برنامه ها در سطح بخش ها، اعلام طرح های افتتاح و کلنگ زنی به مناسبت این ایام شد.

 

امام جمعه شیروان هم گفت: انقلاب اسلامی باور نوینی بود که بر پایه حکومت دینی شکل گرفت و ادامه پیدا کرد و مهم ترین تبلیغ برای آن خدمت است که باید کار کرد تا شیرینی خدمت را مردم بچشند.

 

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» اظهار کرد: مدیران کار کردن برای مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، مسئولیت پذیری کار سختی است و هر مدیر سعی کند برای هر کاری یک قدم از خود جلوتر باشد.

 

کد خبر 1141119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha