پاسخ کنایه آمیز غریب آبادی به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی/رهبر معظم انقلاب صیانت از جامعه مداحی را در دستور کار دارند

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، رهبر معظم انقلاب صیانت از جامعه مداحی را در دستور کار دارند، پاسخ کنایه آمیز غریب آبادی به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی، آزاد سازی سواحل تا ۲۰ روز آینده برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، رهبر معظم انقلاب صیانت از جامعه مداحی را در دستور کار دارند،  پاسخ کنایه آمیز غریب آبادی به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی، آزاد سازی سواحل تا ۲۰ روز آینده از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در دوشنبه ۱۱ بهمن است.

نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ایام دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، پیرو نشست‌های مسئولین عالی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه دو جانبه، اولین نشست مشترک معاونین ضدتروریسم هر دو نهاد با حضور مدیران هر دو مجموعه، در وزارت اطلاعات برگزار گردید. 


در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری مشترک، مقرر شد با هدف افزایش هماهنگی‌ها و همکاری‌ها دستورالعمل دو جانبه همکاری، تهیه گردد. 

 

رهبر معظم انقلاب صیانت از جامعه مداحی را در دستور کار دارند

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان گفت: مداحان یکی از مهمترین جریانات و نهادهای فرهنگی کشور هستند که در طول این سالیان نقش بسیار موثری در حفظ و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی مان داشتند.

 

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مداحان سنت ها، ارزش ها و باورهای ما را حفظ می کنند و از این جهت نقش تاثیرگذاری دارند که البته ممکن است جامعه مداحان دچار آسیب هایی شوند که رهبر معظم انقلاب صیانت از این پدیده مبارک را در دستور کار داشتند و در سال های مختلف نکاتی را از این جهت بیان کردند.

 

وی ادامه داد: به دلیل انتصابی که هیئت ها و مداحان ما به اهل بیت (ع) دارند، طبیعتا ادب این انتصاب را باید رعایت کنند. وقتی انسان برای حضرت زهرا (س) مداحی می کند و این اقتضائات و ادبی دارد که اگر خدای ناکرده ادب در تعابیر و در اشعار و لحن و آهنگ و کیفیت برگزاری مراسم رعایت نشود، این می تواند آسیب هایی را متوجه جامعه ما کند.

 

شجاعی بیان کرد: جلسات مداحی باید به نحوی برگزار شود که اگر خود اهل بیت (ع) در آن جلسه حاضر باشند، احساس رضایت کامل از برگزاری این مراسم داشته باشند.

 

امروز؛ مشروح سخنرانی فعالان اقتصادی در دیدار با رهبر انقلاب

مشروح سخنرانی تولیدکنندگان و فعالان صنعتی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

صبح روز گذشته (شنبه ۱۰ بهمن) تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصاد کشور در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب و مدیران ارشد اقتصادی دولت فرصتها و تهدیدهای عرصه تولید و صنعت را بیان کردند.

 

دولت در اجرای سیاست تسهیل پرداخت وام‌های خُرد کاملاً ⁧جدی ⁩ است

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دولت در اجرای سیاست تسهیل اخذ وام‌های خُرد کاملاً ⁧جدی ⁩و بدون ملاحظه است.

وی در همین راستا از ‏مردم خواست که بر اجرای صحیح این سیاست توسط بانک‌ها نظارت کنند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور از آزاد سازی سواحل تا ۲۰ روز آینده خبر داد

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور که در برنامه تلویزیونی سخن می گفت، افزود: در قدم اول دستگاه‌هایی که به دستور رئیس جمهور تمکین نکنند، به بازرسی ریاست جمهوری معرفی خواهند شد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عمده تصرفات ساحل از سوی دستگاه‌های اجرایی است. در نتیجه لازم است به سرعت این اقدام انجام شود.

 

مرتضوی افزود: آن بخش از ساحل که تحت تصرف دستگاه‌هایی که رسالت امنیتی دارند یا گمرکات و بنادر است و این تصرف در راستای خدمت و وظیفه آنهاست، شامل این دستور نمی‌شود.

 

وی گفت: باید همه دستگاه‌ها همان طور که رئیس جمهور دستور داد، بیست روزه به حریم شصت متری دریا برگردند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: محتوای دستور، آزاد سازی سواحل تا ۲۰ روز آینده بوده و شامل تعیین تکلیف نمی شود.

 

مرتضوی وعده داد که مسئولان با سرعت رفع تصرف سواحل را اجرایی خواهند کرد.

 

پاسخ کنایه آمیز غریب آبادی به دو مقام حقوق بشری فرانسوی و آلمانی

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به دفاع سفیر حقوق بشر فرانسه و کمیسر حقوق بشر آلمان از یک محکوم در ایران، با انتشار توییتی نوشت: این دو مقام فرانسوی و آلمانی اگر دغدغه حقوق بشر دارند، به جای دفاع از یک محکوم، در مورد قربانیان منافقین در ایران، که آزادانه در این کشورها فعالیت می کنند، نیز اتخاذ موضع کنند.

 

غریب آبادی در ادامه این توییت آورده است: راستی، موضع کمیسر آلمانی در مورد محرومیت ۱۵ ساله کاظم دارابی از دیدار با فرزند دخترش در آلمان چیست؟

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1141179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha