انقلاب اسلامی بر پایه شریعت، اخلاق و عقلانیت بود

فرمانده سپاه شیروان گفت: انقلاب اسلامی بر پایه شریعت، اخلاق و عقلانیت بود که این خود افتخار بزرگی است.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ایران اسلامی امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیرد در صورتیکه دشمنان از همان ابتدا به دنبال توطئه بودند و توطئه های آنان همه جانبه است و تلاش بر این دارند که مردم را دچار یاس و ناامیدی کنند ولی ایران کارآمدی نظام و انقلاب را طی 43 سال نشان خواهد داد.

 

 

فرمانده سپاه شیروان ضمن تاکید برشناسایی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود تا توجه ویژه به افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به ماهیت و کارکردهای انقلاب صورت گیرد.

 

 

ریحانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی و ایدئولوژی و غیره خوش درخشید و با سایر انقلاب هایی که در جهان رخ داده هیچ کلمه ای  به کلمه انقلاب ایران نزدیک نبوده است.

 

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای ارزش ها و اصول بنیادین  بود که ایران قبل انقلاب هیچ استقلال مطلقی نداشت و مشارکت مردمی در سرنوشت نبود ولی اینک انقلابی شکل گرفته که معاندین فکر آن را نمی کردند و همچنان استوار و محکم است.

 

 

وی اضافه کرد: فضای سازی و آذین بندی ادارات، برنامه محوری هر شب یک مسجد، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت اداری در محل مصلی امام خامنه ای و بخش ها، برپایی نمایشگاه معرفی دستاوردهای انقلاب، نور افشانی و تکبیر، دیدار با امام جمعه، خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و نشست خبری با اصحاب رسانه از مهم ترین برنامه های اجرایی دهه فجر توسط مسئولان و روسای ادارات شهرستان است.

 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1141493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha