افزون بر ۹میلیارد ریال از تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی جذب شده است

مدیر بهزیستی فاروج گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات،۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سهم شهرستان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان جذب شده است.

«مهدی رحمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اعتبار امسال این حوزه در شهرستان 38 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که تاکنون 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب 18 پرونده جذب شده است.

 

 

مدیر بهزیستی فاروج  با اشاره به اینکه پرونده های اشتغال به ارزش  9 میلیارد ریال دیگر هم به بانک ارائه شده و درمرحله طی شدن روند اداری است بیان کرد: 9 میلیارد ریال دیگر هم از تسهیلات اشتغال با اعلام بانک عامل به مرحله پرداخت می رسد.

 

 

رحمانی افزود: در مجموع تاکنون از 33 پرونده ارائه شده به بانک، 18 پرونده اشتغال که بیشتر در حوزه دامداری، خیاطی، راه اندازی آژانس درون شهری و... بوده تسهیلات دریافت کرده اند.

 

 

وی با بیان اینکه از تسهیلات پرداخت شده، دو فقره مربوط به حوزه کارفرمایی بوده که مشمول افرادی می شود که مددجویان بهزیستی را به کار بگیرند گفت: سقف تسهیلات برای خود اشتغالی، یک میلیارد ریال و برای کارفرمایی به ازای بکار گیری هر مددجو یک میلیارد ریال به انضمام هفت سال، پرداخت هزینه بیمه این نیروی کار است.

 

 

رحمانی یادآورشد: تامین ضمانت ها مهمترین چالش مددجویان در حوزه دریافت تسهیلات است، که مدارای بیشتر بانک های عامل را می طلبد.

 

 

کد خبر 1141497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha