۴۶ عنوان پروژه ماسال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

پورحضرت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۴۶ عنوان پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در ماسال به بهره‌برداری می‌‌رسد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توفیقات بسیاری در تمامی حوزه‌ها حاصل شد که دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند افزود: شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند که یاد و خاطره همه آنان را گرامی می‌داریم.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال 46 عنوان پروژه عام‌المنفعه(بیش از 300 پروژه) با اعتبار بالغ بر 109 میلیارد و 221 میلیون تومان در شهرستان ماسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، عمران شهری و روستایی، گردشگری، مخابرات، انرژی، مسکن، آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای، خدماتی، اشتغالزایی و اقتصادی است.

 

پورحضرت با بیان اینکه علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، بیش از یکصد برنامه فرهنگی توسط کمیته‌های 22 گانه در دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر و افتتاح پروژه‌های این ایام در شهرستان ماسال با حضور در مزار شهدای این شهرستان آغاز می‌شود.

 

فرمانار ماسال خاطرنشان کرد: در دهه فجر باید با مردمی برگزار کردن ویژه برنامه های این ایام در جهت آشنا کردن جامعه به خصوص جوانان با آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

 

کد خبر 1141521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha