گازرسانی به ۹۷ درصد از روستاهای فارس مصداق محرومیت زدایی است

ایمانیه گفت: گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی مصداق رفع محرومیت است و به ۹۷ درصد از روستاهای فارس گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 6 بهمن) در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستا و ۹۷ واحد صنعتی شهرستان زرقان با تبریک دهه مبارک فجر گفت: سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و کمک به مستضعفان در طول انقلاب اسلامی همواره در صحنه بوده که در تحقق اهداف نظام و پاسداری از انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است.

استاندار فارس افزود: گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی مصداق رفع محرومیت است و به ۹۷ درصد از روستاهای فارس گازرسانی شده است و در شهرهای استان تنها سه شهر باقی مانده که شرکت گاز فارس با همکاری سایر دستگاه ‌ها به ویژه بسیج سازندگی طبق یک برنامه زمان‌ بندی باید برای گازرسانی به آنها اقدام کند.

وی اضافه کرد: سالانه حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه انرژی در کشور به مصرف می رسد اما متاسفانه ایران در مصرف انرژی رتبه ‌های تک رقمی جهان را دارد که ارزان بودن انرژی و نبود فرهنگ صرفه‌ جویی در این آمار اثر گذار است.

ایمانیه با اشاره به شهرک صنعتی شیراز که با ظرفیت ۲۰ درصدی خود فعال است، گفت: مشکل گاز و سایر منابع انرژی از مشکلات شهرک‌های صنعتی است که تامین خدمات و امکانات مربوط به حامل ‌های انرژی در شهرک ‌های صنعتی شیراز باعث می شود هیچ فردی در شیراز بیکار نباشد.

خاطر نشان می شود، آئین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستا و ۹۷ واحد صنعتی شهرستان زرقان با حضور استاندار فارس، رئیس ‌کل دادگستری و دادستان مرکز فارس، فرمانده سپاه فجر فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 1141640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha