۲ هزار میلیارد تومان اعتبار شهرداری رشت در سال آینده

علوی بابیان اینکه لوایح اعتبارات بودجه سال آینده تقدیم شورای شهر رشت شده است گفت : ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهادی شهرداری رشت در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،‌ « سید امیرحسین علوی» امروز ( چهارشنبه، ۶ بهمن ) در بیست و سومین جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: شهرداری رشت از یک برنامه مدون و راهبردی محروم است.‌


شهردار رشت با بیان اینکه در شوراهای قبل به این موضوع پرداخته شده است گفت : اما این طرح هیچ گاه اجرایی نشد.


علوی اذعان کرد: جهت اجرای برنامه راهبردی رایزنی های با دانشگاه انجام شده و از ظرفیت های علمی در این راستا بهره گرفته می شود‌.

 


وی ادامه داد: تا یک ماه آینده با انعقاد قرارداد با دانشگاه، این برنامه مدون تدوین و اجرایی خواهد شد.‌



شهردار رشت با بیان اینکه بودجه ها بر اساس اولویت پروژه ها تخصیص خواهد یافت افزود: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان است که به تفکیک یک هزار و صد میلیارد تومان برای عمرانی و ۹۰۰میلیارد تومان اعتبارات جاری است.



علوی با تاکید بر اینکه به تحقق بودجه شهرداری رشت نزدیک می شویم خاطر نشان کرد: رشد درآمدی قابل توجهی را طی چند ماه اخیر شاهد هستیم و در حوزه تحقق درآمد با تلاش مجموعه شهرداری رشت درآمدها افزایش پیدا کرده و هر روز به تحقق بودجه نزدیک می شویم.



وی به شورای ششم رشت به عنوان یکی از بهترین مقاطع کار و خدمت پرداخت و اضافه کرد: جهت تحقق بودجه سال جاری و پیش بینی بودجه سال آینده برنامه هایی ارائه کردیم و در عمده منابع درآمدی در حوزه تخلفات، منابع فروش اموال و املاک و دریافت وام برنامه ریزی هایی انجام شده است.



شهردار رشت با اشاره به اینکه ۵۹۵ میلیارد تومان در حوزه عوارض ساختمانی در بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده است اظهار داشت: در سال آینده در بخش فضای سبز نیز ۶۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم‌.


وی با قدردانی از همراهی اعضای شورا در بررسی لوایح ارسالی از سوی شهرداری رشت اذعان کرد: امیدواریم با این روند مشکلاتی که در گذشته وجو داشت را شاهد نباشیم.

کد خبر 1141684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha