۶۶۲ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

قنبریان با اشاره به نظارت مستمر اداره کل استاندارد در حوزه خدمات، گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۲ تاییدیه ایمنی آسانسور در استان صادر شده است.

«مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 662 تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله تایید شده است.

 

وی افزود: در راستای استاندارد سازی و تقویت خدمت رسانی به مردم به صورت مستمربر استاندارد در دو حوزه تولید و خدمات نظارت می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: در ده ماه سال 1400 برای 304 مورد بازرسی اولیه و 358 مورد بازرسی ادواری، تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.

 

وی ادامه داد: همه آسانسورهای کششی و هیدرولیکی نصب شده در ساختمان ها، مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و اهمیت و لزوم اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری ها ابلاغ شده است.

 

قنبریان بیان کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد 10 رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: از مردم در خواست می شود، درصوت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن 33238393 با کد داخلی 143 به اداره کل استاندارد اعلام کنند.

 

کد خبر 1141777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha