حمایت ۲۰ میلیاردی کمیته امداد از بانوان و دانش آموزان مددجوی سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال کمیته امداد به بانوان و دانش آموزان مددجوی سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

«سید مهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های حمایتی این مجموعه در هفته اول بهمن ماه گفت: از ابتدای بهمن ماه تا کنون در سه نوبت اقلام مورد نیاز مددجویان در شهرهای زابل، ایرانشهر و بمپور توزیع شده است.

 

عبادی تصریح کرد: ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به همراه پوشاک و پک بهداشتی به دانش آموزان مددجوی شهرستان زابل اهدا شد که ارزش ریالی آن در مجموع ۱۴ میلیارد ریال می باشد.

 

وی افزود: همچنین به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س)، ۳۵ سری جهیزیه با ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۵۰ میلیون ریال، به نوعروسان مددجوی شهرستان ایرانشهر اهدا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون رنگی می باشد.

 

وی همچنین از اهدای ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۶ میلیارد ریال و ۱۰۰ دستگاه بخاری گازی به بانوان سرپرست خانوار و نیازمند بمپوری در هفته زن خبر داد.

 

عبادی با بیان اینکه خدمات مجموعه کمیته امداد علاوه بر بحث مالی، حمایت معنوی را نیز شامل می شود، ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و معرفی آنها به موسسات آموزشی، ارائه مشاوره های قبل و بعد از ازدواج و برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی برای زوج های جوان را از جمله خدمات معنوی کمیته امداد عنوان کرد

کد خبر 1142023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha