هر عمل خبیث منافقین ملت ما را بیدار تر می کند

حجت الاسلام حمزه رضوانی گفت: چه زیبا اسم تان از مجاهدین خلق به منافقین خلق تغییر یافت و این را بدانید و آگاه باشید هر عمل خبیث منافقین ملت ما را بیدار تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن حجت الاسلام «حمزه رضوانی» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به  هک شدن تلویزیون و نمایش دادن تصاویر سران منافقین به مدت ۱۰ ثانیه، گفت: در این وضعیت تمام مردم مسلمان و آزاده به صورت مجازی و حقیقی هشتگ و شعار مرگ بر منافق را سر دادند.

امام جمعه موقت آسمینون با اشاره به هدف گروهک منافقین از این اقدام، بیان کرد: این گروهک لعین، جنایتکار و خبیث مردان، زنان و کودکان که هیچ پیشینه سیاسی نداشتند را در ایران اسلامی به خاک و خون کشیدند تا به حکومت برسند اما نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که رهبر و سکاندار دارد هیچ گاه از این خون ها نمی هراسد بلکه هر خونی موجب تکثیر این مردمان مقاوم و ولایت مدار خواهد شد و خطاب به منافقین باید گفت؛ کارنامه تان همچون قلوب شما سیاه است و ملت ایران شما را به خوبی می شناسند و نخواهند گذاشت حتی برای لحظه‌ای در مخیله خودتان فکر ورود به ایران را داشته باشید.


حجت الاسلام رضوانی ابراز کرد: چه زیبا اسم تان از مجاهدین خلق به منافقین خلق تغییر یافت و این را بدانید و آگاه باشید هر عمل خبیث منافقین ملت ما را بیدار تر می کند.


خطیب موقت جمعه آسمینون(نودژ) اظهار کرد: قرآن کتاب راهنما برای رسیدن انسان به سعادت است و به خواندن آن سفارش شده ایم اهل بیت (ع) الگو و نمونه کامل در این مسیر معرفی شده اند تا انسان راه را گم نکند.

وی خاطرنشان کرد: در زندگی اهل بیت (ع) و نیز امام رئوف حضرت رضا (ع) این نکته مهم آمده است که قرآن را زیاد تلاوت می کردند و ایشان با قرآن چنان مانوس بودند که جزء از آن نمی‌گفتند و پاسخ ایشان از هر پرسشی، از قرآن بود کسی که ایمانش برتر و بهتر از دیگران است که اخلاقش نیکوتر و نسبت به خانواده اش مهربان تر است به این معنا که لازمه قبولی عبادات را منوط به اخلاق نیکو می داند.

حجت الاسلام رضوانی در خاتمه فرلرسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند.
 

کد خبر 1142040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha