ضرورت تشکیل کارگروه ویژه پسماند/ جوانان گیلانی حمایت شوند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه کارگروه ویژه حل معضل پسماند در گیلان تشکیل شود گفت: نگذاریم جوانان توانمند گیلان بخاطر اشتغال به دیگر استان ها مراجعه کنند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز ( جمعه، ۸ بهمن ) در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم اظهار کرد: ایران با توجه به تحریم ها شاهد موفقیت هایی در حوزه های مختلف است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه با آغاز فعالیت دولت سیزدهم همواره باایجاد امید در دل تمامی اهالی انقلاب اسلامی و نیروهای ارزشمند انقلاب ایجاد شد گفت: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و داخلی، روابط مطلوبی داشته است، توازن در سیاست بین‌الملل با صیانت از استقلال و عزت کشور از دیگر فعالیت های ارزشمند دولت است.


آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه توجه به قدرت های نو ظهور در دیگر کشورها و مبارزه با تحریم ها و استکبار جهانی از اهم فعالیت های است که بدان توجه می شود افزود: دولت جدید تاکنون فعالیت های مطلوبی داشته و دنیا فهمیده است که با یک دولت مردمی و قوی روبروست.‌


آیت الله فلاحتی اذعان کرد: با روی کار آمدن دولت جدید شاهد افزایش روند واکسیناسیون کرونا ویروس در کشور بودیم و گیلان از این حیث رتبه برتر را کسب کرده است.



وی ادامه داد: تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی از دیگر اقداماتی است که دولت انجام داده، دشمنان در صدد بودن که بازار را خالی از کالاهای اساسی کنند اما دولت در این حوزه موفق بوده است.‌



نماینده ولی فقیه در گیلان به مشکلات و دغدغه های گیلان پرداخت و خاطر نشان کرد: مسئله محیط زیست، پسماند و مشکلات شیرابه های که به گوهررود و و زرجوب منتهی می شود از مهمترین دغدغه های محیط زیست گیلان است.‌


وی ادامه داد: شیرابه های پسماند اکنون مردم رشت را آزار می دهد و از شما می خواهیم کار گروه ویژه پسماند تشکیل شود.‌


آیت الله فلاحتی تصریح کرد: تعطیل شدن کارخانه ها از دیگر معضلات اشتغال و صنعت استان است که از ریاست جمهوری خواستار حل این معضل هستیم.


وی با تاکید براینکه مشکلات جوانان بررسی و حل شود اظهار داشت: جوانان توانمند گیلان حمایت شوند و نگذاریم که به استان های دیگر برای اشتغال مراجعه کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: با هم گرایی و همکاری امیدواریم بخشی از مشکلات با قدوم مبارک هیئت دولت به گیلان حل شود.

کد خبر 1142141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha